Vic Londonban

2012.01.22. 13:33 Elszabadult Hajóágyú Produkció


Jelölnéd magad? További infókat itt találsz!

3 komment

Címkék: jelentkező

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativelnok.blog.hu/api/trackback/id/tr533691047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibapó 2012.01.29. 16:20:52

Na én ilyen köztársasági elnököt biztos nem szeretnék, aki a gyerekeimet külföldre küldi.
Nem tudod, hogy az az igaz magyar, akinek az unokái is magyarul beszélnek?
Ráadásul, akik külföldön boldogultak híres magyarok, legtöbbjük nem jókedvében ment külföldre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.04. 13:34:30

szerintem ezt az idiótát ki kéne végezni.
ha én elnök lennék, biztos hogy levágnám ezt a darab szemetet - embernek is állatot.
annyi esze van, mint egy darab kőnek.

amúgy menjenek ki külföldre, de aztán jöjjenek haza, és itt hasznosítsák a tudást, mint régen a céhlegények

ne vegyél autót me drága 2012.02.11. 10:47:29

szerintem korrekt ő azokról beszélt akik otthon élnek a szüleiknél és nem használják a diplomát,nem azt mondta,hogy mindenkinek lépnie kell a kishazából...Szerintem egy szimpatikus köztársasági elnök lehetne,tud kommunikálni és nem zárkózik el a nagyvilágtól.
süti beállítások módosítása