Kollár Dávid

2012.01.21. 08:18 Elszabadult Hajóágyú Produkció


Jelölnéd magad? További infókat itt találsz!

26 komment

Címkék: jelentkező

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativelnok.blog.hu/api/trackback/id/tr133603337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viclondonban · http://viclondonban.podomatic.com 2012.01.21. 13:04:17

HA EN ELNOK LENNEK! -ezzel a mondattal kellene kezdodnie a beszednek!?
(Legalabbis en igy olvastam a szabalyait a kiirasnak)
Na meg hogy VAGATLAN!
De a vegen felugro anarchista website cime talan a legKULONOSebb ebben a szomoru, programtalan anyagban.

K. Dávid 2012.01.22. 10:20:17

@viclondonban:

Így van, ez valóban programtalan anyag. Hisz pont ez a lényeg. A videó üzenete: nem elnököknek kéne diktálni és programot gyártani, hanem nekünk, civileknek, alulról szerveződve, közvetlen demokráciával.
Nem egy új köztársasági elnökre van szükség, hanem gondolkodó emberekre, segítőkész, összetartó társadalomra, ahol nem köpnek le azért, mert önálló gondolataim vannak... szerintem ez lenne a legfontosabb.

viclondonban · http://viclondonban.podomatic.com 2012.01.22. 13:22:12

Te tenyleg a suttyok kezebe adnad a dontes jogat? Ne legy naiv. Ha figyelmen kivul hagyod a lakossag osszetetelenek minoseget, csunya meglepetesek fognak erni. (Lasd csak a sok lustakat, a partyarcokat, csalokat, valovilagrajongokat...)
Szemely szerint az IQszint szerinti szavaszoeroben hinnek, de addig amig tomegek akaratat kielegiteni, nem lesz beke. Hisz olyan dontes nem volt/nincs/nem is lesz amivel mindenki maradektalanul egyet ert.
A vagatlansagot miert nem tartottad be?

K. Dávid 2012.01.22. 14:19:16

@viclondonban:

Suttyók? Te így beszélsz a társadalomról, az emberekről? Tipikus hiba: te felsőbbrendűnek hiszed magad, mint a többi ember (mint a "suttyók" ugyebár), tehát te tényleg alkalmas vagy elnöknek, hisz azok pont így viselkednek.

Az átlagember viselkedésének pedig megvan az oka. A partyarc ma divat, a csalók pénzt akarnak szerezni, hogy "feljebb" jussanak a hierarchia létrán, a valóvilágra való igény pedig a szándékos butítás eredménye. Ezek mind a jelenlegi rendszerből erednek, ezért kell gyökeresen megváltoztatni. Mindenkinek biztosítani kell megfelelő oktatást, megfelelő körülményeket a szocializációhoz, ez pedig lehetetlen a pénzzel fertőzött hierarchikus világban.

viclondonban · http://viclondonban.podomatic.com 2012.01.23. 08:04:56

Szoval az akkor szerinted rendben lenne ha csalok, divatkoveto partyarcok es lebutult valovilagrajongok iranyitanak az orszagot... persze egyiknek sem lenne programja, hisz ahogy irod pont az a lenyeg!
Felsobbrenduseg? Nem feltetlenul. Egyenloseg? Semmikepp!
Micsoda elettapasztalatlan butasag azt allitani hogy az emberek mind egyenloek. Szerinted a lusta segelyen elo egyenlo azzal aki hajnaltol estig dolgozik a csaladjaert? Szerinted a gyilkos egyenlo az aldozat gyerekeivel? Szerinted nincsennek butak es okosak...? Az okos nem ertekesebb?-mivel hogy hasznosabb!
Szerinted a hosok-re epp ugy kell nezni mint az anyukajuk penzebol partyzokra?

K. Dávid 2012.01.23. 12:32:38

@viclondonban:
Nem, szerintem az nincs rendben, hogy a rendszer olyanná teszi az embereket, amitől csalók, stb. lesznek...
Sajnálom, hogy nem vagy képes megérteni amit mondok. Az én videómnak nincs programja, mert nem vagyok semmivel felsőbbrendű a társadalom többi tagjánál ahhoz, hogy programot gyártsak. Vannak persze elképzeléseim, de nem mondom azt, hogy ezeket be kell vezetni, szerintem inkább meg kell vitatni az egész társadalommal, és együtt dönteni.
Nem az állítottam, hogy az emberek egyenlők, hanem azt, hogy annak kéne lenniük. Szerintem a gyilkos pl. azért gyilkos, mert gyilkossá formálták (külső tényezők, nevelés, szocializáció hiánya, stb...). De ezt is írtam már előbb, mégsem értetted meg.
Persze, vannak okosak és buták is, de mégis ki dőnt arról, hogy ki számít okosnak? Te pl. magadat okosnak tartod, mások nem tartanak intelligensnek egy olyan embert, aki a videóját ordibálással kezdi. :)
Akkor most kinek van igaza? Ki dönti ezt el?

K. Dávid 2012.01.23. 12:37:09

@K. Dávid:
És ha valaki okos, annak okos ötletei vannak. Ha okos ötletei vannak, akkor a társadalom egyet fog érteni az ötleteivel. Így a társadalmat építő javaslatokat megszavazzák, a diktatúrát + hatalmat konszolidálókat pedig elutasítják.

viclondonban · http://viclondonban.podomatic.com 2012.01.23. 14:31:25

Ah. Hogy most inkabb almodozunk. Azt hittem hogy a felhivas es igy a jelentkezes arrol szol hogy a jelolt mit csinalna, (Ha en elnok lennek...) nem azt hogy mi lenne szerinte a szep. Olyan ez mikor azt kerdezik a suliban:ki latta az egri csillagokat es te (ki tudja miert?!) jelentkezel hogy te nem lattad?!¿

Abban egyet ertunk hogy a gyilkos nem szubsztancialisan az, ahogy a lebutitottak is eredmenyei a kozelmult rendszerenek... es hogy szep lenne ha mindenki egyenlo lenne, sot kedves, gazdag... lehetne mindig 8orakat aludni, minden csajnak lenne orgazmusa, a fiataloknak eletcelja... ezek egy szep bar valoszerutlen alom reszei.
Eredetileg egy olyan felvetelt keszitettem amiben a hatam mogott vagott anyagon barataim a fold korul tamogatjak a gondolatomat, es ehhez beszelek en hozza... aztan az jutott eszembe hogy ez a szabalyok meghajlitasa, es pont olyanokbol van elegunk akik a kedvukre csavargatjak a rendszert.... Orditok egyet az elejen mert az abszurd, es a legtobben meglepodesukben rohognek egy jot... kar hogy te nem.
En nem vagyok extrem okos, de annyit tudok hogy egy kis pozitiv de JOZAN hozzaallas hasznosabb lenne az irracionalis idealizalas helyett!

K. Dávid 2012.01.23. 15:31:56

@viclondonban:

Mivel képtelen vagy megérteni, hogy miért készítettem a videót, mi a mondani valója és a célja, a vitát lezárnak tekintem.
Köszönöm a hozzászólásodat.

Betulapendula 2012.02.04. 12:38:58

Dávid, sajnos én sem tudom itt értékelni a videódat. Persze értem az alapötletet, hogy milyen jó volna a társadalmi problémákat a gyökerüknél megragadni és mindent úja lapokra helyezni, de a videód nem szolgáltat a JELEN HELYZETBEN alkalmazható, konstruktív javaslatot.

K. Dávid 2012.02.05. 19:10:16

@Betulapendula:

Ahogy azt a videómban is mondom, a társadalomnak alulról szerveződőnek kell lennie. Nincs szükség elnökökre, a társadalom képes mindent megoldani vezetők nélkül.

Épp ezért, programom nincs, viszont ez nem jelenti azt, hogy ez nem egy konstruktív javaslat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:22:37

eszem megáll, a probléma itt is smitt paci és orbán a hazudós.
ez oké, csak önmagában nagyon gáz. a rendszerrel van a baj
mars vissza szenet lapátolni az iskolába!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:23:47

@K. Dávid: és ennek mi köze van az anarchistákhoz?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:25:28

@viclondonban: a partyarcokat, csalokat, valovilagrajongokat...)
Szemely szerint az IQszint szerinti szavaszoeroben hinnek"

te nem ezek mindegyike vagy? vagy mit visítasz a kamerába? fáj valamid?
alternativelnok.blog.hu/2012/01/22/vic_1

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:28:05

@K. Dávid: a suttyók tényleg durva a társadalomra, de az emberek különböznek egymástól

„A konzervatív dogmatika szerint az emberek alapvetően nem egyenlőek fizikai és szellemi képességeikben, lehetőségeikben”. Ez nem az ideológia szerint van így. Ez tény.

Aki nem fizet adót, a társadalom szempontjából nem ugyanolyan ember,
a bűnöző, az még annyira se ember.
az ember nem csupán majom, ahogy a béna platánfa mondja, hanem félig Isten, félig állat, ahogy Vörösmarty írja hihetetlenül okosan; vannak, kiknek az állati lét, akár vehetjük ezt az ördögnek is, erősebbet érvényesül, mint másoknál, ahol az isteni lét a domináns. ezek az emberek nem egyformák, felesleges lenne ezt a demagógiát terjeszteni.

A szorgos ember nem egyenlő a lusta emberrel, a bűnöző nem egyenlő a rendfenntartóval, ilyetén formán nem is érdemelnek egyenlő bánásmódot, én például a priuszos embernek megvonnám a jogai nagyrészét, idővel esetleg kiválthatja, de média, közélet közelébe soha nem mehet,

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:28:44

@viclondonban: csalok, divatkoveto partyarcok es lebutult valovilagrajongok iranyitanak az orszagot"

hát te is jelentkeztél

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:31:33

@K. Dávid: Az én videómnak nincs programja, mert nem vagyok semmivel felsőbbrendű a társadalom többi tagjánál ahhoz, hogy programot gyártsak."

akkor majd gyárt pogramot a társadalom?
a pogram nagyon fontos pedig, ha nincs pogramod, senki vagy!:) ha nincsenek céljaid, ezt jelentik a programok, akkor miért szavazzunk rád? mert anarchista vagy és egyenlő vagy a suttyókkal?:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:33:09

@K. Dávid: dehát neked nincsenek okos ötleteid! mert te egyenlő vagy a suttyókkal :)
bocs

és így a társadalom se tud egyetérteni a' egyenlő elnökük pogramjával

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:37:22

@viclondonban: Orditok egyet az elejen mert az abszurd, es a legtobben meglepodesukben rohognek egy jot... kar hogy te nem."

nem, te azért ordítasz, mert idióta vagy, szubsztanciális ekvivalencia van közted és a suttyók között, ne csavargassuk a pszichológiát.

"En nem vagyok extrem okos"

ezért plusz pont jár, ügyes

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 12:39:49

@K. Dávid: majd én eldöntöm, hogy ki az okos, ki nem, efelől ne legyen problémád :)

pl ő okos:
alternativelnok.blog.hu/2012/01/25/hajnalvilag

kicsit sznob, de okos, csak az a baj, hogy idegenszívű, internacionalista, mint gondolom te.

viclondonban · http://viclondonban.podomatic.com 2012.02.09. 16:05:38

@tesz-vesz:
Tenyleg? Ennyit irsz...? Ebben a stílusban...?
Hm. Tobbet elmond rolad, mint amennyire erdekelsz...
Baratsagtalan, leereszkedo stilusod unalmasan tipikus.

Az altalad okosnak velt jelolt-davidhoz hasonload nem olvasta, vagy csak nem ertette meg (okos?!)
a szerintem egyszeru szabalyt hogy "a video ne legyen ket percnel hosszabb" ... a programjat inkabb nem is vitatnam.

Ez az egesz "elnokkeresosdi"szerintem teljesen masnak indult mint ami lett belole...
Gyakorlatilag egy reprezentativ "emberre" lenne valamennyi esely, egy konnyeden elfogadhato programmal... Ehelyett inkabb itt mindenki maris ujraszervezne az egesz naprendszert.
Na de ha ennyire raertek,sok sikert.

K. Dávid 2012.02.10. 20:18:20

@viclondonban:

Szerintem nem érdemes válaszra méltatnod őt :)

Az én videóm megszegte a szabályokat, én igazából abban is kételkedtem, hogy kirakják a videómat, és mivel megszegtem a szabályokat, nem is sértődtem volna meg rajta, korrekt válasz lett volna, hogy "vagy csinálj újat, vagy nem nevezhetsz".
Igazából az én videóm egy kritika maga az ötlet ellen, hogy válasszunk alternatív köztársasági elnököt. Szerintem - még ha sikerülne is leváltani a köztársasági elnököt - ez nem vezetne semmiféle változáshoz. Pár ember boldog lesz, néhányan elhiszik, hogy most tényleg történt valami, de az egész rendszert alapjaiban kell megváltoztatni, és kétlem, hogy ezt egy elnök képest megvalósítani.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.11. 12:12:35

@viclondonban: a gondolatot nem lehet zárt rácsok mögé rakni. hagyjál már a hülye nyafogásoddal, hogy "nem tartotta be a szabályt", hát aztán?
írj a szervezőknek és kész.

de ez az ember is eléggé buta, ez a kedves nevű. kiderült a személyes levelezésünkkor, hogy mégse úgy gondolja a szabad, demokratikus vitázást, mint ahogy mondja, mint amit a szabad emberek gondolnák. ő kizárna nagyonsok embert a vitából, csak mer neki nem tetszik, nem a gondolatot nézni, csak neki "elvi" okai vannak. szerencsétlen hülye.
arról nem is beszélve, hogy kedves még internacionalista is, ami főben járó bűn

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.11. 12:26:22

@K. Dávid: Szerintem nem érdemes válaszra méltatnod őt :)"

persze hogy nem érdemes! hiszen minden ember egyenlő! nincsenek suttyók, se elitek!
az viszont igaz, hogy az anarchista felsőbbrendűbb a többi embernél, hiszen világosan látja a poblémát
de neki még pogram se kell.

"Te így beszélsz a társadalomról, az emberekről? Tipikus hiba: te felsőbbrendűnek hiszed magad, mint a többi ember (mint a "suttyók" ugyebár), tehát te tényleg alkalmas vagy elnöknek, hisz azok pont így viselkednek."

K. Dávid 2012.02.13. 18:02:58

Mindenki egyenlő, azonban aki paraszt módon ír, vagy beszél, azzal nem lehet érdemi vitát folytatni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.16. 13:56:51

@K. Dávid: tehát ezek a SUTTYÓK! :)

ők nem egyenlőek!!!

használd a válasz gombot, eddig használtad, csak most szoktál le róla, nahát
süti beállítások módosítása